שאלות נפוצות – אורטולייף

מתי המשלוח שלי יגיע?
אנחנו שולחים את המוצרים שלנו ממחסנים בחו"ל, אז לרוב המשלוח יגיע בין 7 ל-14 ימי עסקים. אנחנו עושים את המקסימום כדי שהחבילה תגיע אליך כמה שיותר מהר.


האם אפשר להחזיר או להחליף מוצרים?
בטח! אם קיבלת מוצר שלא מתאים לך או שיש בעיה אחרת, יש לך 14 ימים להחזיר אותו כל עוד הוא במצב חדש ובאריזה המקורית. אם יש לך שאלות על החזרות, דבר איתנו בוואטסאפ או במייל ונשמח לעזור.


איך אני יכול לדבר עם שירות הלקוחות?
אנחנו זמינים בוואטסאפ בין השעות 10:00 ל-19:00. אפשר גם לשלוח לנו מייל בכל שעה ואנחנו נחזור אליך בהקדם.


איך מבצעים הזמנה באתר?
פשוט מאוד! בחר את המוצר שאתה רוצה, הוסף אותו לסל הקניות, ועבור לקופה כדי להשלים את התשלום. תוכל לבחור את אפשרות המשלוח שמתאימה לך ולשלם עם אחד מאמצעי התשלום הזמינים.


האם יש תוספות למיסים או מכסים?
לא, המחירים שאנחנו מציגים כוללים את כל המיסים והעלויות, כך שאין עלויות נוספות על המוצרים.


איך אני יודע שהמוצר מתאים לי?
בכל עמוד מוצר יש מידע מפורט שיעזור לך להבין אם זה המוצר הנכון בשבילך. אם יש לך עוד שאלות, אפשר לפנות אלינו ונשמח לעזור לך לבחור נכון.


מה קורה אם המוצר שאני רוצה לא במלאי?
אם המוצר שרצית אזל מהמלאי, כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. נוכל לעדכן אותך כשיחזור למלאי או להציע לך מוצר דומה.


איך אני עוקב אחרי המשלוח שלי?
אחרי שביצעת הזמנה, תקבל מאיתנו מספר מעקב שתוכל להשתמש בו כדי לבדוק איפה החבילה שלך נמצאת.


איך אפשר לשלם באתר?
אנחנו מקבלים כרטיסי אשראי, PayPal, ביט ופייבוקס. כל אפשרויות התשלום בטוחות ומאובטחות.


האם יש אחריות על המוצרים?
כן, כל המוצרים מגיעים עם אחריות. אורך האחריות משתנה לפי המוצר, תוכל לבדוק את הפרטים בעמוד המוצר או לפנות אלינו.

 

x

#{title}

#{text}

#{price}